Word vriend!

Geniet u liever van ons koor door te komen luisteren met daarbij een VIP behandeling, dan kunt u ons jaarlijks voor een bedrag van  € 35,- sponsoren (maar meer mag ook). Dat doet u door vriend te worden van het JeroenBosch Koor. U ontvangt dan van ons een vooraankondiging van een concert, u krijgt korting op een kaartje en wij reserveren voor u een mooie zitplaats.

Meld je hier aan!

Gesponsord door:

logo pumpke.jpg
logo vzb.jpg
JBK sponsor2022 boergondisch Logo_zwart jpg.jpg
Logo Kemps.jpg

CONCERTEN 2024

Passieconcert op 29 maart om 15.00 uur in de Grote Kerk, Kerkstraat 20, Den Bosch

Via Crucis van Franz Liszt.

Liederen van Paul van Gulick en van M van Quickelberghe

Solisten: Evelyne Bohen en Bruno De Jonghe

‘Bouwen in Zuid-India. Draag een steentje bij. Een project van de Stichting Jeugdwelzijn Zuid-India

In de loop van 2024/2025 neemt het JeroenBosch Koor onder de naam “Kunst en Kitsch in concert’ deel aan een concertreeks.

Deze concertreeks maakt deel uit van een hartverwarmende sponsoractie van de Stichting Jeugdwelzijn Zuid-India.

Kijk voor informatie over de stichting op www.welfarechildrenindia.org.

Daar staat de toelichting op het project “Bouwen in Zuid-India. Draag een steentje bij”.

Wij bevelen u van harte aan om kennis te nemen van dit project.

Kerstconcert 2024 op zondag 15 december Podium Azijnfabriek

Ons kerstconcert wordt dit jaar uitgevoerd in Podium Azijnfabriek (voormalig theater Bis) Triniteitstraat 19, ’s-Hertogenbosch, dit is een zijstraat van de Parade.

U kunt ons volgen op https://www.facebook.com/hetjeroenboschkoor en op deze website.

Nieuwe leden zijn van harte welkom! Zoekt u een koor? Neem dan contact met ons op, u kunt vrijblijvend en laagdrempelig een paar keer komen luisteren of meedoen. We hanteren geen leeftijdsgrens, ervaring is gewenst.

U bent van harte welkom!

Belangstelling voor ons koor? Overweegt u lid te worden, Vriend of sponsor? Mail ons!